۶ ماشین‌ مجازی برتر برای اجرای انواع سیستم‌‌عامل + جدید

0

[ad_1]

۶ ماشین‌ مجازی برتر برای اجرای انواع سیستم‌‌عامل + جدید

برای اجرای ویندوز روی کامپیوترهای مک، هیچ گزینه‌‌ی راحت‌تر دیگری غیر از Parallels Desktop وجود ندارد. این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است تا هم برای کاربران مک با پردازنده‌های اینتل و معماری X86 و هم کاربران مک با پردازنده‌های اپل با معماری آرم (ARM) مثل سری M1 و M2 از برنامه‌های ویندوزی برپایه‌ی X86 و آرم کاربردی باشد.

توجه کنید روی کامپیوترهای جدید اپل که از پردازنده‌های خانواده‌ی M1 و M2 استفاده می‌کنند، تنها می‌توانید نسخه‌های Windows on ARM سیستم‌عامل مایکروسافت را نصب کنید.

راه‌اندازی Parallels Desktop فقط شامل نصب برنامه است و مراحل بعد از آن یعنی دانلود و نصب و راه‌اندازی سیستم‌‌عامل‌های پشتیبانی‌شده از‌جمله ویندوز ۱۱ و حتی نسخه‌ی دیگری از macOS به‌صورت خودکار انجام می‌شود. همچنین، می‌توانید در ماشین مجازی خود با یک کلیک تغییراتی مثل میزان رم و میزان دسترسی به کارت گرافیک و پردازنده را تنظیم کنید.

نرم‌افزار Parallels Desktop به شما امکان می‌دهد تا دسکتاپ را پنهان و از برنامه‌های ویندوز به‌گونه‌ای استفاده کنید که به‌صورت بومی و درکنار باقی برنامه‌های مک نصب شده‌اند. همچنین، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین دو فضا نیز وجود دارد.

Parallels Desktop برنامه‌ای رایگان نیست و برای خرید نسخه‌ی پایه آن باید ۱۰۰ دلار هزینه کنید. این نسخه به شما امکان می‌دهد تا از حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۴ هسته‌ی مجازی پردازنده استفاده کنید. نسخه‌ی پرو نیز به‌صورت سالانه ۱۲۰ دلار قیمت دارد که البته کاربران نسخه‌ی قبلی برنامه یا دانشجویان شامل تخفیف می‌شوند. همچنین، امکان استفاده از Parallels Desktop برای مدتی به‌صورت آزمایشی نیز وجود دارد.

VMware Workstation Player

بهترین گزینه برای کاربران ویندوز و Linux است که به شتاب‌دهنده‌ی سه‌بعدی نیاز دارند.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.