مایکروسافت پشتیبانی از بلوتوث کم‌مصرف را به ویندوز ۱۱ اضافه کرد + جدید

0 74

مایکروسافت پشتیبانی از بلوتوث کم‌مصرف را به ویندوز ۱۱ اضافه کرد + جدید

بر اساس گزارش ورج، مایکروسافت افزون‌بر بلوتوث LE اعلام کرده است که به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۱ شامل پشتیبانی از ۱۰ زبان اضافه برای بخش Live Captions است. Live Captions قابلیتی است که به‌صورت بلادرنگ محتوای صوتی را به متن تبدیل می‌کند. زبان‌های جدید شامل مواردی مثل چینی، فرانسوی و آلمانی است و متأسفانه فارسی در فهرست دیده نمی‌شود.

مایکروسافت همچنین از به‌روزرسانی پنل ویجت‌ها در ویندوز ۱۱ خبر می‌دهد. نمای پیش‌فرض این پنل، ابعاد بزرگ‌تری به خود می‌گیرد و بخش مجزایی به اپلیکیشن‌های سنجاق‌شده اختصاص می‌دهد. پنل ویجت‌ها همچنین شامل یک فید شخصی‌سازی‌شده خواهد بود که توسط ویندوز ساخته می‌شود.

ویندوز ازطریق وب‌کم دستگاه می‌تواند حضور شما را تشخیص دهد تا اگر از پای سیستم بلند شدید، دستگاه قفل شود. این قابلیت در به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ تغییری کوچک به خود می‌بیند تا بتوانید تعیین کنید که کدام اپلیکیشن‌ها به آن دسترسی داشته باشند.

افزون‌بر این موارد، مایکروسافت آیکون VPN را به‌روزرسانی کرده است تا در قالب یک سپر روی آیکون اتصال اینترنت قرار بگیرد. به‌لطف این تغییر می‌توانید به‌سادگی بفهمید که به VPN متصل هستید یا نه.

قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۱ فردا در قالب به‌روزرسانی در دسترس قرار می‌گیرند.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.