لحظه‌به‌لحظه با کنفرانس بزرگ اپل؛ علامت تجاری xrProOS به‌طور مخفیانه ثبت شد + جدید

0 56

لحظه‌به‌لحظه با کنفرانس بزرگ اپل؛ علامت تجاری xrProOS به‌طور مخفیانه ثبت شد + جدید

در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای اپل در سال‌های اخیر فاصله داریم، این شرکت به‌طور مخفیانه به ثبت علائم تجاری جدید ادامه می‌دهد. جدیدترین علامت تجاری اپل به هدست واقعیت ترکیبی مرتبط است.

اپل معمولاً برای مخفی‌نگه‌داشتن پروژه‌هایش،‌ شرکت‌های جدیدی ایجاد و از طریق آن‌ها علامت تجاری ثبت می‌کند. بر اساس گزارش مک‌رومرز، شرکتی به نام Deep Dive LLC که به احتمال بسیار زیاد تحت مالکیت اپل است، علامت تجاری xrProPS را در آرژانتین، ترکیه و فیلیپین ثبت کرده است. همین شرکت اوایل سال جاری میلادی علامت تجاری xrOS را در نیوزیلند ثبت کرده بود. فونت علامت تجاری جدید ما را یاد سایر لوگوهای اپل می‌اندازد.

Deep Dive LLC درخواست ثبت علامت تجاری xrProOS را برای رگولاتوری استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا نیز ارسال کرده؛ البته این درخواست‌ها شامل علامتی تجاری است که فونتی متفاوت دارد.

xrProOS نخستین بار یک ماه پیش در جامائیکا ثبت شده است. اپل به‌طور معمول علائم تجاری جدیدش را ابتدا در جامائیکا ثبت می‌کند، چون این کشور دیتابیس آنلاین برای علائم تجاری ندارد و به‌لطف همین موضوع، اپل می‌تواند پروژه‌هایش را مخفی کند.

این نخستین بار است که xrProOS در گزارش‌ها ظاهر می‌شود. مشخص نیست که اپل چگونه از این علامت تجاری استفاده خواهد کرد. مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه، پیش‌تر گفته که xrOS نام سیستم‌عامل هدست واقعیت ترکیبی اپل است.

اپل پیش‌تر علامت‌های تجاری دیگری شامل Reality One و Reality Pro و Reality Procesor و Optica و Deep Screen ثبت کرده است که همگی به هدست واقعیت ترکیبی مرتبط‌اند. برخی از این نام‌های تجاری توسط شرکت پوششی دیگری به نام Immersive Health Solutions LLC ثبت شده‌اند.

اپل احتمالاً هدست واقعیت ترکیبی را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان رونمایی می‌کند. این کنفرانس ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. هدست اپل ممکن است نزدیک‌ به ۳٬۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.