تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند + جدید

0

[ad_1]

تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند + جدید

اگرچه ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند عمدتاً در‌برابر نفوذ آب به‌دلیل داشتن گواهی IP64 یا IP68 مقاوم هستند، بندهای چرمی‌ای که همراه ساعت‌های هوشمند عرضه می‌شوند، در‌صورت قرار‌گرفتن زیاد در‌معرض آب و رطوبت ممکن است بافت خود را از دست بدهند. مچ بندها بند سیلیکونی یا بندهای ساخته‌شده با مواد مشابه دارند که می‌توانند بدون مشکلی دربرابر پاشش آب مقاومت کنند.

کدام‌یک برای شما مناسب است؟

مچ‌بند هوشمند و ساعت هوشمند اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. این موضوع به نحوه‌ی استفاده‌ی شما از این دو بستگی دارد. اگر اهل سلامتی و تناسب‌اندام هستید و قیمت نیز برای شما مهم است، احتمالاً مچ‌بند هوشمند رضایت شما را جلب خواهد کرد.

اگر محصولی می‌خواهید که به‌عنوان بخشی از گوشی شما عمل کند و اجازه دهد تا اعلان‌ها را ردیابی کنید و به تماس‌ها پاسخ دهید، ساعت هوشمند انتخاب مناسبی برای شما است. ساعت هوشمند طیف وسیعی از ویژگی‌های ردیابی تناسب‌اندام را نیز ارائه می‌دهد و به‌ همان اندازه‌ی مچ‌بند هوشمند کارآمد عمل می‌کند؛ البته اگر بهتر نباشد.

امیدوارم مقاله‌ی تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند. دیدگاه‌های خود را ازطریق کامنت با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.