بهترین هندزفری گردنی – زومیت + جدید

0

[ad_1]

بهترین هندزفری گردنی – زومیت + جدید

فلسفه‌ی وجودی هندزفری گردنی این است که کاربری تماس و گوش‌کردن به آهنگ و به‌طور‌کلی استفاده‌های معمولی روزانه را داشته باشد و درعین‌حال دست‌وپاگیر نباشد؛ اما همچنان هندزفری‌های گردنی مختلف می‌توانند کیفیت خروجی متفاوتی داشته باشند.

بنابراین، اگر هدف از خرید هندزفری گردنی لذت‌بردن از موسیقی است، باید کیفیت و عمق صدای خروجی را مدنظر قرار داد. بدین‌ترتیب، دنبال محصولی باشید که درایور اسپیکر قدرتمندی داشته باشد.

وظیفه‌ی اصلی درایور اسپیکر به‌طور‌خلاصه تبدیل سیگنال صوتی الکتریکی به امواج صوتی است. ابعاد درایور نیز روی حجم صدا اثرگذار است؛ اما ابعاد بزرگ‌تر به‌معنی کیفیت بهتر نیست. همچنین، امکان پشتیبانی از حالات صوتی مختلف در هندزفری گردنی به جذابیت پخش آن خواهد افزود و تجربه‌ی عمیق‌تری برای کاربر ایجاد می‌کند.

قابلیت ANC و cVc

قابلیت ANC یا همان حذف نویز و صداهای ناخواسته محیط اطراف نیز وجه دیگری از هندزفری است که باید به آن توجه کرد. قابلیت ANC در هندزفری گردنی به‌صورت لحظه‌ای صدای مزاحم محیط را حذف می‌کند تا تجربه‌ی بهتری در زمان گوش‌کردن به موسیقی یا برقراری تماس داشته باشید.

برای مثال، اگر قصد دارید در حال حرکت روی موتور سیکلت با هندزفری مکالمه کنید یا به آهنگ گوش کنید، حتماً باید بهترین هندزفری گردنی با قابلیت ANC فوق‌العاده‌ای را انتخاب کنید که پاسخ‌گوی نیاز شما باشد و صدای باد مانع شنیدن صدا نشود.

البته ازنظر ایمنی گوش‌کردن به آهنگ با صدای بلند در حین حرکت برای شما و سایر افراد خطرآفرین خواهد بود؛ درنتیجه، شاید ANC هندزفری که خریده‌اید، در این حالت کمک‌کننده باشد و شرایطی ایجاد کند که به افزایش حجم صدا نیاز نداشته باشید.

قابلیت cVc نیز به حذف نویز میکروفون برای صدای ورودی مربوط است تا صدای با کیفیت‌تری به گوش مخاطب شما در آن سوی تماس برساند.

باتری

مدت‌زمان شارژدهی و زمان مورد‌نیاز برای شارژشدن دو معیار اساسی در بخش باتری هندزفری گردنی به‌حساب می‌آیند. هندزفری‌های تماماً بی‌سیم اغلب کیس محافظی دارند که به‌عنوان شارژر نیز استفاده می‌شود و می‌توان با قرار‌دادن گوشی‌های هندزفری در آن کیس آن‌ها را شارژ کرد.

علاوه‌براین، در هندزفری‌های True Wireless معمولاً کیس محافظ از شارژ بی‌سیم و معکوس نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوان در‌صورت امکان با گوشی هوشمندتان آن را شارژ کنید.

بااین‌حال، هندزفری گردنی فاقد کیس شارژ است و باتری متناسب با ابعاد و طراحی آن درون بدنه قرار دارد. بنابراین، وزن بدنه نباید به‌حدی برسد که برای کاربر آزاردهنده باشد و به گردن افراد آسیب برساند یا سبب نامتعادل ایستادن هندزفری شود.

به‌طور‌کلی، اکثر هندزفری‌های گردنی سریع‌تر از هندزفری‌های تمام بی‌سیم شارژ می‌شوند و عمر مفید باتری در تعداد دفعات شارژ نیز بیشتر از نمونه‌های تماماً بی‌سیم خواهد بود؛ زیرا چرخه‌ی شارژ کمتری را درمقایسه‌با نمونه‌های تماماً بی‌سیم در طول روز طی می‌کنند.

به‌طور‌کلی، باتری‌های لیتیوم‌یونی درصورت شارژ و تخلیه‌ی کامل زودتر فرسوده می‌شوند و ازآن‌جاکه ایربادهای هندزفری تمام بی‌سیم در زمان آماده به کار درون کیس قرار می‌گیرند و مدام شارژ می‌شوند، عمر مفید کمتری خواهند داشت. به‌‌دلیل وجود باتری‌های لیتیوم‌یونی است که مراقبت از باتری گوشی هوشمند اهمیت پیدا می‌کند.

طراحی

دیگر بخش مهمی که باید در نظر گرفت، طراحی ارگونومیک و یکپارچه‌ی هندزفری گردنی و البته جنس بدنه‌ی آن است. برخی مدل‌های هندزفری گردنی جنس بدنه‌ای منعطف دارند که آن را دربرابر فشار مقاوم‌تر می‌کند و برخی دیگر از مدل‌ها سیم‌های جمع‌شونده دارند که می‌تواند با وجود مزیت، زودتر آسیب ببینند.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.