اکنون می‌توانید تصاویر خود را با دستورهای متنی در فتوشاپ ویرایش کنید + جدید

0

[ad_1]

اکنون می‌توانید تصاویر خود را با دستورهای متنی در فتوشاپ ویرایش کنید + جدید

ادوبی ابزار هوش مصنوعی مولد جدید خود موسوم‌ به Generative Fill را برای فتوشاپ معرفی کرد. این ویژگی جذاب به شما اجازه می‌دهد با دستورهای متنی ساده، محتوای جدیدی به تصاویرتان اضافه کنید یا از آن برای حذف اشیای مدنظر از عکس‌ها بهره ببرید.

ادوبی از ابزار هوش مصنوعی جدیدش به‌عنوان اولین دستیار جریان‌های کاری خلاقانه و طراحی جهان یاد می‌کند. اگرچه Generative Fill یکی از اولین محصولات Creative Cloud ادوبی محسوب می‌شود که با Firefly ادغام شده است، این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد خود در Document Cloud و Experience Cloud و Adobe Cloud دارد. درحال‌حاضر، ابزار مذکور به‌طور آزمایشی برای کاربران فتوشاپ دردسترس قرار دارد و اواخر سال جاری به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد.

به‌نوشته‌ی XDA، ادوبی حدود یک‌ ماه قبل Firefly را با تمرکز بر تولید تصاویر و جلوه‌های بصری راه‌اندازی کرد. شروع کار آزمایشی این ابزار یکی از کمپین‌های موفق‌ سازنده‌ی فتوشاپ بوده است. ادوبی ادعا می‌کند Firefly تنها سرویس هوش مصنوعی جهان به‌حساب می‌آید که محتوای تجاری باکیفیت و حرفه‌ای تولید می‌کند؛ زیرا براساس مجموعه تصاویر Adobe Stock آموزش داده شده است.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.