آشنایی با دستگاه بسته‌بندی استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک ایرانو صنعت + جدید

0 106

آشنایی با دستگاه بسته‌بندی استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک ایرانو صنعت + جدید

دستگاه شیرینگ پَک تمام اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک ایرانو صنعت مناسب برای کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی است خط تولید فشرده‌ای دارند. دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک توانایی بسته‌بندی انواع محصولات در کسری از ثانیه را دارد. این دستگاه مجهز به سیستم نوار ردیف کن، رول باز کن، فن خنک کننده، جک پیش برنده و سیستم کنترل دما است. شیرینگ پک تمام اتوماتیک ایرانو صنعت کوره نسبت بزرگی با ابعاد 60*75*170 سانتی‌متر دارد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی مناسب برای محصولاتی است که ابعاد کوچکی دارند. کارفرما با توجه به ابعاد محصولات کارخانه و یا کارگاه خود می‌تواند دستگاه شیرینگ پک کابینی را خریداری کند. دستگاه شیرینگ پَک کابینی از برق تک فاز استفاده نموده و توان مصرفی آن در حدود kw4 است. این دستگاه قادر است در عرض یک ساعت 200 عدد محصول را بسته‌بندی کند. کابین این دستگاه شیشه‌ای است که امکان مشاهده مراحل بسته‌بندی را فراهم می‌کند.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک اقتصادی

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک ایرانو صنعت بدون جک پیش برنده عرضه می‌شود. در چنین حالتی عمل بسته‌بندی کنترل دست و دخالت اپراتور را نیاز دارد. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک اقتصادی برای بسته‌بندی انواع مختلفی از محصولات کاربرد دارد. این دستگاه در ابعاد 400*120*250 سانتی‌متر عرضه می‌شود. خوشبختانه ابعاد کوره دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک اقتصادی را می‌توان بر اساس نیاز مشتری تغییر داد.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز از برق و گاز به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد. ابعاد این دستگاه 250*130*400 سانتی متر گزارش شده است. برق مصرفی این محصول kw18 در ساعت است. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز ایرانو صنعت مجهز به فن خنک کننده بوده ولی جک پیش برنده ندارد. مشخصات کامل این دستگاه را در صفحه خرید این محصول مشاهده کنید.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز (المنت+گاز)

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز هم از المنت و هم از گاز به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کند. البته عملکرد این دستگاه نیازمند اتصال آن به برق نیز می‌باشد. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز در حالت گازی kw4 و در حالت المنتی kw18 برق مصرف می‌کند. این دستگاه بدون جک پیش برنده عرضه می‌شود. امکان کنترل دما در دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز امکان پذیر است.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک گازی مشعل دار

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک گازی مشعل دار ایرانو صنعت دوگانه سوز می‌باشد. یعنی بدون گاز و تنها با کمک برق نیز می‌توان این دستگاه را راه‌اندازی کرد. برخی ممکن است به دلیل کاهش هزینه ها از گاز به جای برق بهره ببرند. خوشبختانه می‌توان ابعاد کوره را به صورت سفارشی طراحی و به شخص مشتری تحویل داد. برق مصرفی این محصول در حالت برقی kw18 و در حالت گازی kw3 در ساعت است.

دستگاه شیرینگ دستی سلفونی

دستگاه شیرینگ دستی حالت رومیزی دارد. یعنی بدون پایه و چرخ و… عرضه می‌شود. مصرف برق دستگاه شیرینگ دستی سلفونی 2000 w در ساعت است. این محصول با برق تک فاز شروع به کار می‌کند. جنس بدنه دستگاه شیرینگ دستی از آهن ضد زنگ بوده و کیفیت قابل توجهی دارد. ابعاد این محصول تنها 60 سانتی‌متر است.

شیرینگ پک تونلی سلفونی PVC

دستگاه شیرینگ پک تونلی سلفونی pvc نوع دیگری از دستگاه‌های شیرینگ پک طراحی شده توسط گروه ایرانو صنعت است. این محصول از لحاظ مصرف برق صرفه اقتصادی دارد و تنها kw4 در ساعت برق مصرف می‌کند. این دستگاه مجهز به فن خنک کننده بوده و قادر به بسته‌بندی 300 محصول در ساعت است.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.