گروه رادیانت معرفی شد؛ پاکشوما و کنوود زیر یک پرچم + جدید
رادیان، استراتژی تشکیل گروه مادر را نمونهی خوبی از شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» میداند؛ چراکه «وقتی یکی از اجزا پیشرفت کند، [تأثیر آن] به بقیهی اجزا یا برندها منتقل میشود و این فرآیند زنجیرهوار ادامه مییابد»؛ اما باید دید که پیروی گروه رادیانت از این استراتژی تا چه حد میتواند به صنعت لوازم خانگی کشور کمک کند.
ندا غزاله، معاونت رادیانت در مراسم رونمایی گروه رادیانت گفت: «بعد از نشست کنوود در تهران که حدود ۹ ماه از آن میگذرد، امروز خرسندیم که بگوییم نه تنها به تمامی اهداف خود رسیدهایم، بلکه از اهداف خود عبور کردهایم.»
معاونت برند رادیانت ادامه داد:
ندا غزاله میگوید در سال ۲۰۲۲ برند کنوود فروش بسیار خوبی با رشد ۶۵ درصدی را تجربه کرده و برنامهریزی گروه رادیانت برای سال ۲۰۲۴ رشد ۱۲۵ درصدی است.
ندا غزاله ادامه داد: «در ابتدای شروع کار کنوود در بازار ایران هدف ما فعالیت در مراکز استانها بود که امروز به لطف خدا در تمامی شهرها نمایندهی فعال داریم و رشد ۳۳ درصدی در این بخش را تجربه کردهایم.»
معاونت رادیانت میگوید که در سال آینده بهدنبال بدلشدن به یکی از سه برند برتر ایران در حوزهی لوازم خانگی هستند. او ادعا میکند که در حال حاضر، «کنوود تنها برند اروپایی در بازار لوازم خانگی کشور است که در فروشگاههای بزرگ ایران؛ مانند شهر لوازم خانگی، سرای ایرانی، اتکا و هایپراستار بهفروش میرسد.»
در جریان مراسم امروز، ضمن معرفی گروه رادیانت، محصولات جدید کنوود نیز به نمایش گذاشته شدند.
کنوود یکی از برندهای نام آشنای بازار لوازم خانگی جهان و ایران بهشمار میآید که محصولات آن در ایران عرضه میشود، به عبارت دیگر، کنوود تنها برند اروپایی حال حاضر کشور است که محصولاتش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
قطعات محصولات کنوود از اروپا وارد ایران شده؛ سپس در کارخانهی پاکشوما مونتاژ میشود و به بازار کشور راه پیدا میکنند.
ماشین ظرفشویی سری Lenon
ماشین ظرفشویی جدید کنوود از سری لنون (Lenon) بوده و دارای سه سبد شستشو است. این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بهلطف برخورداری از ردهی مصرف انرژی A++ در لیست ماشینهای ظرفشویی کممصرف بازار قرار میگیرد.