دوره‌ های آموزش برنامه‌ نویسی و طراحی سایت هدلرن + جدید

0 158

دوره‌ های آموزش برنامه‌ نویسی و طراحی سایت هدلرن + جدید

برنامه نویسان و طراحان سایت در ایران و در سایر کشور ها درآمد بسیار زیادی دارند . اگر شما هم علاقه به یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت دارید و قصد دارید درآینده یک برنامه نویس و یا طراح سایت شوید باید دوره‌های آموزشی مربوط به این حوزه را بگذرانید و در حوزه خود متخصص شوید.

به یاد داشته باشید که در صورتی که قصد کسب درآمد از راه برنامه نویسی و طراحی سایت را داشته باشید باید در این حوزه متخصص باشید تا درآمد خوبی هم داشته باشید . هدلرن یکی از وب سایت‌هایی است که شما را در این زمینه متخصص می کند . آموزش های هدلرن همگی از مقدماتی تا سطح پیشرفته و تخصصی هستند . در هدلرن اگر شما قصد یادگیری یک مهارت مانند طراحی سایت یا برنامه نویسی یا اکسل را داشته باشید نیازی به گذراندن چند دوره مختلف مقدماتی و پیشرفته و … ندارید بلکه در هدلرن دوره‌ها از صفر تا صد هستند و شما با گذراندن دوره مربوطه می‌توانید در آن زمینه به یک متخصص تبدیل شوید و نیازی به آموزش دیگری نخواهید داشت.

البته به یاد داشته باشید راه کسب درآمد از برنامه نویسی و طراحی سایت صرفا استخدام شدن در شرکت نیست بلکه شما در صورتی که برنامه نویسی و طراحی سایت بلد باشید می توانید از راه وب سایت خودتان کسب درآمد کنید و یا این که در خانه بمانید و پروژه های سایر افراد را انجام دهید و در ازای آن پول دریافت کنید (فریلنسری ).

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند و محبوب است که هر روز به محبوبیت و گستردگی استفاده از آن در سراسر جهان اضافه می شود . این بدین معنی است که هر روز بازارکار و تقاضا برای این زبان برنامه نویسی بیشتر می شود.

پایتون نسبت به سایر زبان‌های برنامه نویسی ساختار و یادگیری بسیار ساده‌تری دارد و شما در این زبان برنامه نویسی می‌توانید در مدت کوتاه‌تری نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی به سطح تخصص برسید.

برنامه های محبوبی مانند اینستاگرام و یوتوب و اسپاتیفای و … از پایتون استفاده کرده اند.

اگر قصد یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون را دارید و می خواهید از صفر تا صد این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید می توانید از دوره آموزش تخصصی پایتون به صورت تخصصی با 70 درصد تخفیف ویژه استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس

ممکن است به طراحی سایت علاقه داشته باشید و بخواهید برای خودتان یا افراد دیگر سایت طراحی کنید و از این راه درامد داشته باشید . یک راه ساده برای طراحی سایت این است که از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید که محبوب ترین آن وردپرس است . بیش از 43 درصد از وب سایت های جهان با وردپرس ساخته شده اند که این آمار نشان از قدرت وردپرس دارد.

شما می توانید با دریافت پروژه های طراحی سایت از افراد و شرکت ها و یا راه اندازی سایت شخصی برای خودتان درآمد کسب کنید.

مسیر یادگرفتن وردپرس بسیار ساده است چون نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و وردپرس به زبان فارسی است بنابر این نگران نباشید اما اگر قصد یادگیری وردپرس را دارید باید از یک آموزش خوب شروع کنید. برای یادگیری وردپرس به صورت تخصصی و از صفر تا صد می توانید از دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت تخصصی با 70 درصد تخفیف ویژه استفاده کنید.

آموزش نرم افزار اکسل

اکسل یک نرم افزار بسیار کاربردی از مجموعه آفیس است که توسط مایکروسافت ساخته شده است این نرم افزار کاربرد گسترده‌ای در همه امور دارد و امروزه یادگیری آن به یک الزام برای همه تبدیل شده است.

اکسل از محاسبه هزینه ها و درآمد های شخصی تا محاسبه حساب های مالی شرکت های بسیار بزرگ کاربرد دارد.

یکی از مهارت های الزامی حساب داران بلد بودن اکسل به صورت تخصصی است . بنابر این اگر قصد دارید تا در زمینه حسابداری کار کنید بلد بودن نرم افزار اکسل و تسلط کامل به آن یکی از نیازهای شما است.

همچنین از بلد بودن اکسل و طراحی داشبورد با اکسل می توانید از راه فریلنسری درآمد خوبی برای خود رقم بزنید.

برای یادگیری صفر تا صد اکسل به صورت کامل و جامع می توانید از دوره آموزش نرم افزار اکسل از مقدماتی تا پیشرفته با 70 درصد تخفیف ویژه استفاده کنید.

روش های کسب درآمد زیاد است اما با توجه به کامپیوتری شدن تقریبا همه فعالیت ها و نیاز جامعه اکنون این مشاغل در مرکز توجه قرار گرفته و بیشترین درامد را دارند . بنابر این هر چه زودتر وارد این حوزه شوید طبیعتا جایگاه بهتری کسب خواهید کرد.

زبان برنامه نویسی پایتون اکنون به عنوان پرتقاضاترین زبان برنامه نویسی چه در ایران و چه در خارج از ایران شناخته می شود و برای طراحی سایت نیز سیستم مدیریت محتوا وردپرس به شما کمک می کند تا بدون هیچ کدنویسی وب سایت خود را بسازید.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.