تماشا کنید: مقاومت بسیار خوب پیکسل 7a گوگل در برابر خم‌ شدن + جزئیات کامل

0 116

تماشا کنید: مقاومت بسیار خوب پیکسل 7a گوگل در برابر خم‌ شدن + جزئیات کامل

گوگل در رویداد I/O ۲۰۲۳ جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود یعنی پیکسل 7a را معرفی کرد. قاب پشتی این دستگاه مثل پرچم‌داران سری پیکسل ۷ شیشه‌ای نیست و غول جست‌وجوی اینترنت برای کاهش هزینه‌ها از پلاستیک استفاده کرده است.

اکنون کانال یوتیوب JerryRigEveryThing مثل همیشه ویدیویی از مقاومت پیکسل 7a دربرابر خط‌وخش، خم‌شدن و شعله‌ی آتش به‌ اشتراک گذاشته است تا ببینیم این دستگاه چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

آزمون زک نلسون با بررسی خش‌پذیری نمایشگر پیکسل 7a شروع می‌شود. صفحه‌نمایش این دستگاه مثل اکثر گوشی‌های موجود در بازار، با ابزار شماره‌ی ۶ خراش برمی‌دارد و خطوط عمیق‌تر با ابزار شماره‌ی ۷ روی آن به‌جا می‌ماند. شایان‌ ذکر است اعداد ابزارها درواقع درجه‌ی سختی آن‌ها را نشان می‌دهد که با معیاری بین یک تا ۱۰ اندازه‌گیری می‌شود.

قاب پیکسل 7a از جنس فلز است و تیزبر زک نلسون این موضوع را تأیید می‌کند. البته باید مراقب باشید اشیای نوک‌تیز با قاب دستگاه تماس نداشته باشند زیرا به‌احتمال زیاد خراش برمی‌دارد.

شعله‌ی فندک پس‌ از ۲۵ ثانیه، باعث سفید شدن نمایشگر OLED پیکسل 7a می‌شود که البته اثر آن چندان قابل مشاهده نیست. در بخش دیگری از ویدیو فوق مشاهده می‌کنیم زک سعی دارد اثر انگشت خود را روی حسگر زیرنمایشگر دستگاه ثبت کند اما موفق نمی‌شود زیرا به‌ نظر می‌رسد گوگل از قطعات ارزان‌قیمت در این بخش بهره گرفته است.

همان‌طور که اشاره کردیم قاب پشتی پیکسل 7a پلاستیکی است و بنابراین اشیای نوک‌تیز روی آن خط‌وخش می‌اندازند. البته نوار دوربین پشتی دستگاه از جنس فلز است و مثل اکثر گوشی‌های بازار، دوربین‌های میان‌رده‌ی جدید گوگل با شیشه محافظت می‌شوند.

در نهایت زک پیکسل 7a را از نظر مقاومت دربرابر خم‌شدن از هر دو طرف مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این دستگاه از آزمون مذکور با موفقیت عبور می‌کند. درواقع این گوشی هوشمند ساختار بسیار خوبی دارد و بنابراین نیازی نیست نگران خم شدن آن باشید.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.