تماشا کنید: ربات انسان‌نمای تسلا اکنون با هوش مصنوعی، حرکات انسانی را یاد می‌گیرد + جدید

0 87

تماشا کنید: ربات انسان‌نمای تسلا اکنون با هوش مصنوعی، حرکات انسانی را یاد می‌گیرد + جدید

تسلا تصاویر و ویدیو جدیدی از ربات‌های انسان‌نمای خود به‌اشتراک گذاشته است که به‌نظر می‌رسد آماده تولید هستند. این ربات‌ها اکنون می‌توانند راه بروند و کارهای دیگری مثل برداشتن اشیاء و تشخیص اجسام محیط اطراف را نیز انجام دهند.

ایلان ماسک ویدیوی جدید ربات انسان‌نمای تسلا را در جلسه‌ی اخیر خود با سهام‌داران شرکتش ارائه داد.

تسلا ربات خود را به‌عنوان ربات انسان‌نما طراحی کرده است. ورج می‌نویسد، این شرکت سال گذشته در رویداد هوش مصنوعی خود برای اولین‌بار از محصول مورداشاره رونمایی کرد. البته ربات تسلا در آن زمان به‌سختی می‌توانست راه برود، چه رسد به اینکه کارهای دیگری روی صحنه انجام دهد. به‌هرحال، ربات انسان‌نمای تسلا اکنون می‌تواند به‌طور مستقل حرکت کند و البته سرعت آن نسبتاً کم است.

در ویدیو فوق به‌روزرسانی‌های خاص پروژه‌ی ربات تسلا ازجمله کنترل گشتاور موتور، شناسایی و به‌خاطر سپردن محیط اطراف، آموزش هوش مصنوعی ردیابی حرکات انسان و تعامل با اشیاء نمایش داده می‌شود. ربات انسان‌نمای تسلا در این کلیپ، جسمی را از یک ظرف برمیدارد و آن را در ظرف دیگر قرار می‌دهد که این قابلیت براساس آموزش‌های هوش مصنوعی مبتنی‌بر حرکات انسان کار می‌کند.

پس‌از گذشت حدود هفت ماه به‌نظر می‌رسد ربات انسان‌نمای تسلا درحال تبدیل‌شدن به نوعی محصول نهایی است. انتظار می‌رود این شرکت پس‌از تحویل اولین سری از سایبرتراک، تولید ربات خود را نیز آغاز کند.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.