تماشا کنید: در مراکز رسمی تعمیرات گوشی‌های سامسونگ چه می‌گذرد؟ + جزئیات کامل

0

[ad_1]

تماشا کنید: در مراکز رسمی تعمیرات گوشی‌های سامسونگ چه می‌گذرد؟ + جزئیات کامل

تعمیر گوشی برای برخی افراد دلهره‌آور است زیرا اکثر ما ازنظر فنی توانایی حل مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های خود را نداریم. بدین‌ترتیب وقتی صحبت از ارسال گوشی به مراکز خدمات گارانتی به‌میان آید، نگرانی‌هایی درمورد روش عملکرد آن‌ها وجود دارد که ازجمله می‌توان به حریم خصوصی و امنیت دستگاه اشاره کرد. سامسونگ با انتشار ویدیویی جدید، فرآیند تعمیر گوشی‌های ارسال شده به مراکز خدمات رسمی خود را به‌تصویر کشیده است.

بخش خدمات مشتریان سامسونگ، ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد وقتی گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به این مراکز ارسال می‌کنید، چه اتفاقی برای دستگاه شما رخ می‌دهد.

پس‌از ارسال گوشی به واحد تعمیرات سامسونگ، ابندا دستگاه ازنظر کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و وضعیت آن ارزیابی می‌شود. در مرحله‌ی بعد گوشی برای جداسازی قطعات تحویل بخش دیگری خواهد شد و مراحل بعدی شامل تعمیرات، مونتاژ و بررسی کیفیت خروجی است. بدین ترتیب اطمینان حاصل می‌شود که تعمیرات به‌درستی انجام شده باشد و دستگاه مشتری در بهترین شرایط کار کند.

اگر نگران اطلاعات حساس و شخصی ذخیره‌شده روی گوشی خود هستید، می‌توانید قبل از ارسال دستگاه به مراکز خدمات سامسونگ، آن را درحالت Maintenance قرار دهید. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات شما به‌طور کامل محافظت می‌شود.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.