بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی سایت + جدید

0 140

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی سایت + جدید

در آخرین مراحل طراحی وب‌سایت با کمک ابزار موجود در هوش مصنوعی Screpy می‌توانید وب‌سایت ساخته شده را ازنظر فنی بررسی کنید.

ابزار هوش مصنوعی Screpy سرویس‌های زیر را ارائه می‌کند:

بررسی Syntax: سینتکس در برنامه‌نویسی منظور رعایت شیوه صحیح نگارش دستورات برنامه‌نویسی است و ابزار ارائه‌شده در Screpy تمام سینتکس‌های موجود را بررسی می‌کند تا درصورت مواجه با خطا، آن را به شما نشان دهد.

بررسی Uptime: مدت زمان در درسترس بودن وب‌سایت را در لحظه اندازه‌گیری می‌کند. همچنین، نقطه مقابل آن یعنی Downtime را نیز می‌تواند محاسبه کند.

بررسی سرعت صفحات: وضعیت بخش‌های حیاتی وب‌سایت را براساس معیارهای به‌دست آمده از گوگل Lighthouse ردیابی می‌کند.

علاوه‌براین، می‌توانید برای بررسی فنی SEO و رهگیری دریافت رتبه نیز روی هوش مصنوعی Screpy حساب باز کنید. هرچند، استفاده از قابلیت‌های این ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت حداقل ماهانه ۲٫۵ دلار در نسخه پایه به‌شرط خرید دوره یک ساله هزینه دربر خواهد داشت.

دیگر ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت نیز می‌توان به Uizard و Zyro اشاره کرد. پلتفرم Uizard.io این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر اسکرین‌شات شده را تبدیل به قالب‌های ویرایش‌پذیر کنید و آن‌ها را براساس نیاز خود تغییر دهید.

از سویی دیگر، ابزار هوش مصنوعی Zyro به شما امکان می‌دهد برای برندسازی کسب‌وکارتان لوگو بسازید، شعار تبلیغتی تولید کنید. البته، با کمی خلاقیت می‌توانید از ابزارهای دیگر نظیر هوش مصنوعی بینگ جدید مایکروسافت یا میدجورنی به‌ترتیب برای تولید شعار تبلیغاتی و طراحی لوگو کمک بگیرید.

جمع‌بندی

به طور کلی، ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت قرار نیست معجزه کنند و همان‌طور که مشاهده کردید، بهترین نوع استفاده از چنین ابزاری این است که به‌عنوان دستیار به آن‌ها رجوع کنید.

گذشته از این، ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای طراحی وب‌سایت وجود دارند و هرلحظه ممکن است به تعداد آن‌ها اضافه شود؛ بنابراین، اگر علاقه‌مند به طراحی وب سایت با هوش مصنوعی هستید، خودتان را محدود نکنید و اگر کارتان با این چند نمونه پیش نرفت ناامید نشوید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ابزار هوش مصنوعی و به‌کارگیری آن‌ها برای طراحی وب‌سایت و کارهای فنی چیست؟



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.