بدون لمس گوشی، روی آن برنامه نصب کنید! + جزئیات کامل

0 78

بدون لمس گوشی، روی آن برنامه نصب کنید! + جزئیات کامل

در این مرحله، ابتدا وارد منو تنظیمات شوید و به بخش About Phone بروید. در‌ادامه، هفت یا هشت بار به‌طورمداوم روی Build Number ضربه بزنید تا به توسعه‌دهنده تبدیل شوید.

ناگفته نماند که در گوشی‌های سامسونگ پس از ورود به بخش About Phone باید روی گزینه‌ی Software Information ضربه بزنید تا Build Number نمایش داده شود.

سپس به منو تنظیمات برگردید. در این صفحه، گزینه‌ای با عنوان Developer Options مشاهده خواهید کرد. وارد این بخش شوید و USB Debugging را فعال کنید.

۳. پیش‌نیازهای نصب برنامه اندروید را در کامپیوتر فراهم کنید

با استفاده از کابل USB، گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید. در این مرحله، ممکن است نوع اتصال از شما خواسته شود. اگر چنین صفحه‌ای دیدید، روی گزینه‌ی Data Transfer ضربه بزنید.

در سیستم‌عامل macOS: پس از بازکردن ترمینال، cd را تایپ کنید و سپس روی دکمه‌ی اسپیس ضربه بزنید. پوشه‌ی ADB را که قبلاً دانلود کرده‌اید، وارد ترمینال کنید (درگ اند دراپ). در‌نهایت، روی اینتر بزنید.

در سیستم‌عامل ویندوز: پوشه‌ی ADB را که دانلود کرده‌اید، باز کنید و شیفت را نگه دارید و راست‌کلیک کنید. در منو شناور جدید روی Open a command window here کلیک کنید.

۴. فرایند دانلود و نصب را شروع کنید

در پنجره‌ی ترمینال مک یا خط فرمان ویندوز، عبارت زیر را تایپ کنید و سپس اینتر بزنید:

پنجره‌ی جدیدی بالا می‌آید که نام گوشی شما در آن دیده می‌شود. هر دستگاه دیگری که به کامپیوتر متصل باشد، نیز در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

در این مرحله، باید فایل APK برنامه‌ی اندروید را دانلود کرده باشید. ترمینال یا خط فرمان را باز نگه دارید و عبارت زیر را تایپ کنید و سپس اسپیس را بزنید:

درادامه، فایل APK مدنظر خود را پیدا کنید و آن را به درون پنجره‌ی ترمینال بکشید (درگ اند دراپ). درنهایت، اینتر را بزنید تا فرایند نصب شروع شود.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.